Beleef uw vakantie aan de Belgische Kust op een andere manier!

Bent u van plan om enkele dagen aan de zee door te brengen? Wat dacht u ervan om van deze gelegenheid gebruik te maken om nieuwe plaatsen te ontdekken? Mastercard biedt, in samenwerking met de Belgische influencers Barbara Schoumacher en Lieve Vandenweghe, een speciale zomergids aan voor de Belgische kust, boordevol geweldige restaurants, de beste ijssalons en andere activiteiten. Bovendien kan u dankzij de activatie van contactloze betalingen op de kusttram nog gemakkelijker van de ene naar de andere stad reizen.

Deze zomer gingen Barbara en Lieve de strijd aan en besloten ze de uitdaging van Mastercard aan te gaan. Ze wilden niet de hele dag op het strand luieren: het doel was om nieuwe plaatsen in verschillende steden te ontdekken. Van wandelingen tot strandbars, alle locaties en activiteiten zijn opgenomen in de gids die hiervoor speciaal werd ontworpen. U kan de lokale economie zonder probleem steunen, want alle zaken in deze gids aanvaarden elektronische betalingen! Benieuwd naar alle #HotStops? Mastercard nodigt u uit om op zaterdag 15, 22 en 29 augustus 2020 gratis[1] te reizen met de kusttram!

Bent u fan van deze gids? Dit jaar zal ook een tweede editie uitgebracht worden, speciaal voor het Vlaamse Gewest. De lancering gebeurt naar aanleiding van de activatie van contactloze betalingen in alle voertuigen van De Lijn. To be continued…

[1] https://www.mastercard.be/nl-be/particulieren/onze-betaaloplossingen/contactloos-betalen/contactloos_betalen_op_het_openbaar_vervoer.html

MastercardGuide_NL.pdf

PDF - 4.5 Mb